zaterdag 28 mei 2016

Unboxing : monsterdoos

Als überhippe blogger doe je tegenwoordig aan unboxing. Ofwel alles uit een doos halen en een lijstje maken wat erin zit. Ik als 2.0 blogger doe dat natuurlijk niet. Kijk maar op de foto, dan zie je wat er in zit.
Wat ik er wel over kwijt wil, is dat je voor 12.95 inclusief verzendkosten het gewoon best kan proberen. Er zitten natuurlijk altijd dingen in die je niet gebruikt. Die mag je aan mij geven, want wij gebruiken alles. Tja, groot gezin met grote eters. Zonder gekheid, je kunt er vast iemand blij mee maken.
Hoewel het de eerste keer is dat ik unbox, heb ik al wel meerdere dozen besteld. Ik word er blij van, want het lijkt wel kerst. De kindjes worden er ook blij van. Ze willen alles bekijken en vinden de grote doos ook erg leuk. De monsterdoos heeft een nieuwe bestemming gekregen als boot. Ik zal mijn Instagramvolgers morgen showen hoe kind 1 de peddels gemaakt heeft. Leuk, die rijke fantasie en creativiteit.
Het meest opvallende aan deze doos vind ik de grootte van de producten. Vooral de zak koekjes is gigantisch. Gelukkig hebben we binnenkort het superheldenfeestje van kind 2. Die superheldjes lusten vast een koekje bij hun diksap.
De Wasa delicate crackers nemen we morgen mee als we een dagje weg gaan. Ik laat jullie weten, hoe ze smaken.
O ja de Monsterbox wordt razendsnel thuisbezorgd en je kunt hem hier bestellen.

Fijne zondag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten