woensdag 20 april 2016

Bloggende mama 2.0

Hi allemaal,

Nou ja allemaal......de vraag is of iemand dit gaat lezen.
Alweer een bloggende mama? Ik weet het! Er zijn er al 380.000 of misschien wel meer. Maar ik vind het zo leuk! Op mijn to do lijst van mijn zwangerschapsverlof stond "een eigen blog starten" en aangezien mijn verlof er bijna op zit, wil ik toch echt nog even een vinkje kunnen zetten. Evenals bij de zolder opruimen en kind 2 zindelijk krijgen. Jullie snappen het al, hier spreekt een mama die pas bevallen is van het derde kindje en bijna weer mag/ moet gaan werken. Ons gezin bestaat dus uit mij, bloggende mama 2.0 (1980), uit een niet bloggende papa (1979), uit kind 1 (meisje 2010), kind 2 (jongen 2013) en kind 3 (jongen 2016). Dat weten jullie dan ook weer en dan nu even terug naar dat bloggen. Wat kun je van mij verwachten?

Ik ga schrijven uhmm bloggen over dingen waar ik blij van word. Dat is onder andere eten, koffie, hebbedingetjes en trends, budget-aankopen, knutsels en crea's en gezelligheid en uitjes. En dan verder nog de dingen die mij als mama bezig houden.

Heb je zin om mij te volgen? Leuk! En zo niet, dan ga ik toch lekker bloggen. Ik hoef er niet rijk of beroemd mee te worden. Het lijkt me gewoon zo leuk!



Koffietijd! Tot later!

Groetjes uit Brabant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten