zaterdag 25 juni 2016

Unboxing Wij Jonge Ouders doos

Ja! De bel ging. 2 kinderen renden naar de deur. Eentje ziek en toch rende hij. Mooi!
Daar stond de in kanariegeel geklede postbezorger van DHL met een pakket.
Het pakket werd naar binnen gesjouwd. Het eerste wat ik dacht was "mooie doos". Die ga ik gebruiken voor de baby of peuterswap. Waarom mijn autocorrect peuterwapens van dit woord maakt, is trouwens ook een raadsel. Kennen jullie de term swap? Ik zal er binnenkort eens een blog over schrijven.
Die mooie potentiële peuterwapens uh peuterswap doos bleek het Wij Jonge Ouders pakket te zijn wat ik laatst besteld heb nadat ik een tip kreeg van een vriendin. Caro, hij is er!
Even leek het kerst. Ik vind het heerlijk om een doos met spulletjes te krijgen. Ik hoor manlief al denken. Krijgen? Dat kreng kost 30 euro. Nou, ik vind het dat zeker waard.
Wat "krijg" je voor die 30 euro?
Een haakpakket om een Pip muts te haken. Die gaat mee op vakantie. Haken vind ik heerlijk! En Woezel en Pip vallen hier enorm in de smaak.
Een muziekje van Woezel en Pip. Zo ongeveer het enige uit die serie wat kind 3 nog niet heeft. Die hang ik aan de box.
Een Playte, wat een bord is met beloningssysteem. Hier tot nu toe niet nodig geweest. Wij hebben goede eters. Kind 3 is trouwens deze week ook met bijvoeding a la Rapley gestart. Leuk weer!
Een kaartspel van Sesamstraat. Ja leuk!
Een DVD van Fien en Teun. Die gaat straks op. Handig voor de zieke.
Een prentenboek wat er prachtig uitziet en een dik kartonnen Nijntje boek.
Dermocare bad- en wasgel voor de kleintjes en Kneipp voor mij. Ik hoor iemand denken.....
Een MyMepal trommel waarvan je de deksel kan personificeren. Deze is meer voor fruit dan voor brood. Maar komt goed uit, want de brooddoos heeft ze al. Die hebben we de vorige keer gehad en laten bedrukken met een statieportret van het Herome princessenbal.
Een TommeeTippee zuigfles. Sorry Tommee, wij gebruiken Avent. Regio 040, alles Philips natuurlijk. Hier maak ik stichting babyspullen blij mee.
Een tweede kaartje gratis voor Ballorig wat niet icm een tienrittenkaart kan. Flauw hoor. Die gaat dus ook naar iemand anders.
En dan zat er nog een geel ei in met supersand. Ik dacht meteen aan stofzuigen en nietbloggendepapa kreeg een allergie, omdat hij laatst een hele zweverige workshop heeft gevolgd waarbij dit zand gebruikt werd. Gelukkig was kind 1 wel blij dat er ook iets voor haar bij zit.
We gaan alles uitproberen en over dingen die ons bevallen, schrijf ik een review.
Goed weekend allemaal!
O ja de doos bestel je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten