donderdag 16 juni 2016

In bad (review Munchkin Bathtoy Scoop)

Badderen is iets wat ik erg graag doe. Terwijl ik dit schrijf, loopt mijn bad vol. Heerlijk na een lange dag! Afkoelen als het warm is, opwarmen als het koud is. Een boekje en een drankje mee. Genieten!
Helaas bestaat er zoiets als badspeelgoed wat dat rustmomentje aardig kan verstoren.
Speciaal voor jullie de top 4 van badspeeltjesellende:
1. Je wilt je welverdiende bad vol laten lopen en de badspeeltjes zijn niet opgeruimd. Je kunt ze uit een leeg bad vissen en krak daar gaat je rug. Of je vult het bad toch en gaat vervolgens de speeltjes eruit vissen. Natte handen! Niet handig voor je boek.
2. Er zit koud water in de speeltjes. Koud omdat het er al even in zit. Waarschijnlijk niet alleen brrrrrr koud, maar ook brrrrrr vies.
3. Teveel badspeeltjes. Waar laat je die ellendelingen in je strakingerichte designbadkamer?
4. Schimmels en algen, dit zijn de beste vrienden van badspeeltjes, maar niet van jou.
Laatst heb ik een hoop badspeelgoed weggedaan. Wat basics heb ik gehouden en dit kan aangevuld worden met bekers die we gewoon al hebben. Ik kocht dit ding. Makkelijk op te hangen, ook voor iemand de niet handig is. Er zit een sticker bij waarmee je het houdertje op je tegel plakt. Een kind kan de was doen. Na 24 uur mag er gewicht aanhangen. Ik heb alle badspeeltjes die door de selectie gekomen zijn in de houder gedaan en opgehangen.
Toen mijn 2 oudste in bad gingen, zagen ze het meteen. Wauw! Blauw! Het lijkt wel een dolfijn!
Er heeft niemand geklaagd over de speeltjes die weg zijn. De "dolfijn" is trouwens een speeltje op zich. En nu ga ik als 2.0 blogger natuurlijk niet zeggen dat het dol fijn is. Zo 1.0!
Als je kindjes klaar zijn met badderen, kunnen ze de speeltjes opvissen met de dolfijne dolfijn (oei nou zeg ik het toch). Terug aan het haakje en klaar! Het water loopt er vanzelf uit.
Hij hangt hier al een paar maandjes en ik zeg "topding".
O ja, ik heb geen aandelen. Er zijn van andere merken ook dit soort dingen te krijgen. Deze vond ik het mooist, maar smaken verschillen.
Badder ze!

2 opmerkingen:

  1. Dat is een top idee, maar mag ik vragen waar je dat dol fijn ding vandaan hebt. Denk dat ik mezelf en mijn kids er ook wel blij mee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicole, als je op het woordje "die" klikt, zie je de webshop. Die van mij, komt van bol.com
      Groetjes!

      Verwijderen