donderdag 23 juni 2016

Ice kitchen ijsjes

Ongelooflijk hoe warm het opeens was vandaag! En meteen benauwd en klef weer. Ik hoefde gelukkig alleen de ochtend te werken vandaag. Vanmiddag besloot ik om met kind 2 en 3 naar het centrum te gaan. Even de airco in en een ijsje pakken. Verder moest er een cadeautje gekocht worden voor kind 1. Ze gaat morgen op voor haar C-diploma. We hebben een leuke Beanieboo uitgekozen.
Het ijsje aten we bij Jamin. Toen ik daar vorige week was, viel mijn oog al op de waterijsjes van Ice Kitchen. Helaas was het toen eerder weer voor warme chocolademelk met slagroom. Vandaag was het overduidelijk ijsweer.
Ik bestelde de perzik en hibiscus variant. Heerlijk! Er zaten hele stukken perzik in. 37 calorieën en anti-oxidanten zitten erin. Ben erg benieuwd of er suiker in zit. Dat kon ik op de verpakking en op deze website niet terugvinden. Er staat wel dat de ingrediënten 100 procent natuurlijk zijn, maar dat zegt tegenwoordig niks. Sommige fabrikanten vinden suiker ook natuurlijk.
Ongeacht of er suiker in zit of niet, ga ik sowieso wat andere smaken proberen. Ik voel een nieuwe verslaving aankomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten