zaterdag 4 juni 2016

Unboxing: de Bakker Bart broodtas

Als überhippe blogger eet je natuurlijk geen brood. Nee, brood is slecht. Er zit haar in en suiker en je wordt er dik van.
Of ben je juist weer überhip als je schijt aan de trends hebt en gewoon brood eet?
Nou ja überhip of niet, ik ben gek op brood. En daarnaast ook op al het andere eten ;). De ene dag lunch ik met een salade of een maaltijdsoep en de andere dag met brood. Als boterhammen hebben wij volkorenbrood en de harde en zachte broodjes zijn vaak tarwe.
Vanochtend ging ik met kind 3 slapend in de kinderwagen naar het centrum. Hij zal wel moe zijn geweest na twee mijlpalen, namelijk voor het eerst rollen en voor de eerste keer kusjes geven. Wederom gingen wij bij Intertoys dingen uit kratten vissen voor jarige kindjes. Me trouwens de pleuris geschrokken van de prijs van Pokémonkaartjes. Ik kocht een klein doosje en moest 17 euro afrekenen. Dat was wel anders in "mijn" tijd. Toen waren er trouwens nog geen Pokémonkaartjes, maar wel Garbage Pailkids. Die spaarde ik dus. De hoesjes waar je de gespaarde kaartjes in kan doen, zijn trouwens maar 25 cent. Die kocht ik voor mezelf. Ik ga namelijk meedoen aan een pocketletterswap via Instagram. Je maakt in die 9 zakjes een knutsel met wat goodies erbij en die stuur je naar degene aan wie je bent gekoppeld, je swapmaatje. Ook doe ik mee met een swap waarbij je een doos opstuurd met zelfgemaakte en gekochte cadeautjes. Eigenlijk een soort surprise. Kijk maar eens op Instagram bij #echtepostiszoveelleuker. Ik heb de afgelopen dagen ook al wat sneakpeaks van mijn swap geplaatst. Volg mij!
Na het bezoekje aan Intertoys ging ik door naar Bakker Bart. Ik kwam voor een paar wel of niet hippe harde broodjes en ging weg met een volle tas. 5.95 kostte deze en hij zat vol met lekkers en een Libelle. Wat precies dat kun je op de foto zien. Lijstjes zijn zo 1.0! Laatst werd ik op Facebook Libellemoeder genoemd. Ben benieuwd wat dat is en ga het tijdschrift dus maar eens lezen. Het tasje kan ik ook goed gebruiken sinds je geen plastic zakjes meer krijgt en al dat brood is hier zo op. Mooie deal dus. O ja in dat papieren zakje zitten trouwens 5 mini-bartjes. Dit even voor wie geen röntgenogen heeft.
Als laatste ging ik naar Jamin. Ik kocht 2 cadeautjes en een reep Tony Chocelony. Voor mijn verjaardag kreeg ik 2 special editions puur zeezout amandel. Ja inderdaad! ze zijn al op. Ik zeg "nieuwe verslaving". Hopelijk blijft deze in het assortiment net als de vorige special die nu dus geen special meer is. Er bleek een heel klein gaatje in de verpakking te zitten. Ik kreeg een andere en mocht van die aardige snoepverkoper deze ook opsnoepen. Lucky day! Fijn weekend allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten