zaterdag 28 mei 2016

De start- en landingsbaan

Zo! Weer een klusje gedaan! Hoewel mijn schoonpa het meeste gedaan heeft hoor.
Een tijdje geleden kocht ik een oude krantenbak bij het Goed. Meteen met een idee erbij! Ik had namelijk nog een rok tape-itt van de Action liggen. Een brede washi tape met landingsbaanprint. Er werd ook een vliegtuigje bijgeleverd. Kind 2 kreeg dit van Zwarte Piet (mag ik dat nog zeggen?) toen wij Sinterklaas vierden bij de Lommerbergen. Wat was het leuk! Voor een tientje kwamen er 2 Pieten (beter zo?) de cadeautjes in je huisje brengen. Ze hebben het er nog steeds over! Ook over het huisje an sich trouwens. Het kinderhuisje heeft indruk gemaakt. Anyway, die rol tape lag dus nog in de kast.
Schoonpa was zo lief om de lectuurbak te voorzien van een likje verf. In dezelfde kleuren als zijn kamer natuurlijk. Tape erop en tada! Een landingsbaan met opbergruimte voor heel veel auto's en vliegtuigen. Die zullen er binnenkort ook wel wat bijkomen aangezien kind 2 ze in de welbekende verjaardagskrat bij Intertoys heeft gedaan.
Grappig trouwens. Terwijl ik dit schrijf zitten onze vrienden in het vliegtuig naar de VS. Zij bloggen ook en ik kijk uit naar hun verhalen. Ook kijk ik uit naar de kleertjes die ze altijd meenemen van Carters. Zo leuk! Veel plezier, luitjes!
Op Instagram zal ik meer foto's plaatsen van dit nieuwe meubel. Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten