vrijdag 6 mei 2016

Dipje, neem een chipje

Wat is het heerlijk hè? Lang weekend en zomers weer. De bbq is al weer aan geweest hier en we eten weer maaltijdsalades. Ik ben gek op zomereten! Ook op winter-, lente- en herfsteten trouwens. Ik kan nu ook weer meepraten over het hebben van weekend. Maandag begin ik weer met werken. Of kan ik misschien beter zeggen dat ik eindelijk kan uitrusten op het werk?
Vandaag heb ik naast de reguliere mama - taken ook nog de schuur opgeruimd en ben ik samen met kind 1 naar de kapper geweest. Met kind 3 heb ik een supertoffe auto opgehaald bij een houten speelgoedwinkel. Er volgt snel een foto op Instagram natuurlijk. Hij is er mega blij mee. Druk dagje dus. 9 uurtjes op kantoor is dan uitrusten toch?

Gisteren was het feest. We vierden de bevrijding van Nederland en we vierden Hemelvaart. Van al die feestelijkheden hebben we niks gemerkt. Wij zaten namelijk samen met 1 kinderfeestjesgroepje in de speelhel..... uhhh hal. Slim toch? Heerlijk rustig kunnen bijpraten met onze vrienden en de kindjes hebben fijn gespeeld en zijn niet verbrand. De medewerkster had volgens mij echt niemand verwacht die dag. Dikke stress toen we vanalles te eten en te drinken bestelde. Best druk in je eentje!

Voor alle duidelijkheid, ik heb geen dipje. Nee joh, ik ging vandaag nadat ik bij de kapper was geweest, boodschappen doen bij de grootgrutter. De kapster was anderhalf uur bezig geweest met mijn haar. Het zat perfect voor een galadiner of een feest, maar helaas ging ik met mijn dansende haar boodschappen doen bij AH. Niet bloggende papa had gevraagd of ik tortillachips mee wilde nemen. Zo gezegd zo gedaan. Net de zak open getrokken en vol verbazing merkte ik dat mijn leven vanaf nu echt beter is geworden. Ken je dat? Je chippie is te breed voor het potje. Het brede stuk heb je dus in je hand en dat kleine puntje raakt net de saus. Ik wil veel saus op mijn chips! Ooit dacht een fabrikant dat op te lossen met rolletjes. Nou, dat is ook niks hoor. Die saus gaat echt niet in dat kleine gaatje van dat rolletje zitten. Maar sinds vandaag is alles anders. Er zijn namelijk langwerpige tortilla chippies te koop. Daarmee heb je veel saus op je chips en kun je met gemak over de bodem van je potje schrapen. Goed bezig AH!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten